10 වසරෙදි


කොහොම යාළුවනේ ඉතින්.ඔන්න මගේ පළවෙනි කතාව ඔයාලට කියන්න හිතුන. මගේ නම සසිත්. ඇත්ත  නම නෙවෙයි.ඇත්ත නම කියන්න බෑ ඉතින්.සසිත් කියල මතක තියාගන්නකො. නම නෙවි
වැදගත් කතාව ඇත්ත. මේ සිද්දිය උනේ මම 10 වසරෙ ඉද්දි.
එදා හරියටම සිකුරාද දවසක්. ස්කොලෙ ක්‍රීඩා උත්සවෙත් ලගයි. ඉතින් ඒ දවස් වල මම මාර ඕන කමින් ස්කෝලෙ ගියේ. වෙනදට හෙන කම්මැලියි ස්කෝලෙ යන්න. අපේ ගෙදර ඉන්නෙ අම්මයි තාත්තයි මමයි නංගියි. මම ඉතින් ලොක්ක නිසා හෙන ගැම්මෙන් හිටියෙ. ඒව වැඩක් නෑ ඉතින්.
මං ඉතින් ඔන්න උදෙන්ම ඇහැරිල ස්කොලෙ යන්න ලෑස්ති උනා.ගෙදර ඉදන් ස්කෝලෙට හෙන දුරයි.ම්.... කිලෝ මීටර් 7ක් විතර වගේ. අපි ඉතින් නගරෙ නෙවීනෙ. ගොඩක් ළමයි ස්කෝලෙ යන්නෙ පයින්.ඒක නිසා දුර හොදට දැනෙනව. මමනම් බයිසිකල් එකේ ඉතින් යන්නෙ. නංගිත් ඉතින් දාගෙන යනව පවු නිසා.නැත්නම් එපා වෙනව එයත් දාගෙන පදින්න ගියාම. ඔන්න ඉතින් එදා නංගි ස්කොලෙ යන්නෙ නෑ කිවුව. අහස කළු කරල තිබුනෙ.අම්ම බය වෙලා වහියි කියල නංගිට ගෙදර ඉන්න කිවුව. මමත් බය උනා වහිවිද කියල මොකො වැස්සොත් පිටිටෙනියට බහින්න වෙන්නෙ නෑනෙ. මම ස්කෝලෙ යන්න මිදුලට බැස්ස බයිසිකල් එකත් අරගෙන. වහින පාටක් නෑ ඒ වෙද්දි වෙලාව 6.30 විතර ඇති. ඉතින් ඒ වෙලාවට කොහොමත් කරුවලයිනෙ. මන් හෙන හැපී එකේ ගෙදරින් ආව.
අපේ ගෙවල් හරියෙ පාරට හොදට තාර දාල හදල තියෙන්නෙ.ඒත් ඒ පාර වැඩි දුරක් හොදට නෑ.ඊට පස්සෙ ඉතින් පස් පාරවල් මගුල. හම්...මන් ඉතින් හිමීට හිමීට බයිසිකල් එකත් පැදගෙන යනව ඔන්න. අප්පට සිරි බොලේ පටෝන් ගල විදිලියක් ගැහුව. වැඩේ දෙන්න වගේ හදන්නෙ. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ මුළු පළාතම කරුවල උනා. මට කර කියාගන්න විදියක් නෑ දැන්. තව හෙන දුරක් යන්න තියනව ස්කෝලෙට. මන් ඒ වෙද්දි දෙමට වැව පාස් කරල හිටියෙ. මට මතක් උනා ඉස්සරහින් කැලේ පාරෙන්  short cut එකක් තියනව නේද කියල. short cut කිවුවට ඉතින් ඒ පාරෙනුත් කිලෝමීටර් 2ක් විතර යන්න ඕන. වෙනද පාරෙන් ගියොත් කිලෝමීටර් 3ක් 4ක් වගේ තියනව. ඉතින් වෙලාවෙ හැටියට ඒකත් වටිනව කියල ඒ පාරට හැරෙව්ව. මං ඒ පාරෙ කලින් දෙසරයයි ගිහින් තියෙන්නෙ. හෙන කැලෑ පරක්. ටිකක් පළල්. ඒ වුනාල අලි වලවල්. වාහන යන්න අමාරරුයි. ඒ පාරෙ ගෙවලුත් අඩුයි.
ඔන්න බොලේ ඉතින් ඒ පැත්තට හැරෙවුව විතරයි වැහි කලුවර වැඩි වුනා.ඒක කැලේ පාරක් නිසා මට දැනුනෙ නිකන් හැන්දෑවෙ වගේ. ඒ තරම් කළුවරයි. මන් වලවල් උඩින් කෙලගෙන පාගනව ඉතින්. ඩඩු හරි වගේ ටිකක් දුර ආව විතරයි නහය උඩට තඩි වැහි බිංදුවක් වැටුන. මල තොප්පියක් වෙන්නෙ වැස්සොත් මට කර කියාගන්න විදියක් නෑ. බඩු බනිස් තමා හයියෙන් වහිනව.ඒ ලඟ පාත ගෙදරක්වත් පේන්නෙ නෑ.පේන්න ඒ හැටි ගෙවලුත් නෑ ඉතින්.එක ගෙයක් තිබුනොත් අනිත් ගෙදර අහු වෙන්න හෙන දුරක් යන්න ඔන. හයියෙන් වහින්න පටන් අරන් විනාඩියක් විතර යද්දි ඔන්න මට පේනව කඩුල්ලක්. ශා..මරේ මරු කියල මට පොඩි හිනාවකුත් ආව. එතන ගෙයක් තියනව. හෙන පාළු පාටයි.ම්... මැටි වලින් හදපු සාමාන්ය ගෙයක්. කරන්න දෙයක් නෑ ඒ හරියෙ පේන තෙක් මානෙක වෙන පේන ගෙයක් නෑ.හයියෙන් වහිනව.පට්ට හයියෙන් ගොරවනව. ගෙදර හිටියනම් හීතලේ ගුලි වෙලා නිදාගන්නත් තිබුන කියල හිතුන. පාර අයිනෙ ඉදන් ගෙදර තිබුනෙ මීටර් 10ක් විතර එහායින්.දොරවල් වහල පෙන්න කවුරුත් නෑ. ලී වැටක් වගේ තිබුන මං ඒකත් අයින් කරල ශින් ගාල බයිසිකල් එක ඇතුලට දාගත්ත. මාර හයියෙන් වහිනව.පායන පාටක් පේන්නවත් නෑ. මං ගෙදර අයිනට ගොඩ වෙලා ලාවට නොතෙමි ඉන්නව.පරිසරෙත් කලුවරයි පේන්න මිනිස් පුලුටක්වත් නෑ ඉතින් මට film වල තිබුන හොල්මන් සිද්දිත් මතක් වුනා.ටිකක් බය උනා ඉතින්. මං දැන් ටිකක් තෙමිල ඉන්නෙ. මං හිටගෙන හිටපු පියන් දෙකේ පොඩි පහපු ජනේලයක් තිබුන. කළු පාට. මං එතනින් ටිකක් එහාට වුනා.
මං ඉතින් කොයි වෙලේ පායයිදෝ කියල අහස දිහා බලාගෙන ඉන්නව. එක සැරේට චරාස් ගාල සද්දෙකුත් එක්ක අර ජනෙල් පියන ඇරුන. මං එවෙලෙ ලාවට සිංදුවක් මුමුන මුමුන හිටියෙ. මං ගැස්සිල ගියා එක සැරේටම. “කවුද ඔතන “ ? මං දැක්ක සුදුම සුදු ගෑනු කෙනෙක්ගෙ අත් දෙකක් ජනේලෙ උඩ තියනව. මූණ පේන්නෙ නෑ ජනේල් පියන ඇරිල නිසා. කතා කරපු ශෛලියට මට හිතාගන්න පුලුවන් වුනා ඒ කෙල්ලෙක් කියල. හෙන හිමින් ඇහුවෙ කවුද ඔතන කියල.කට හඩත් මාර සිවුම්. “මං මං අක්කෙ“. මං අදුරන්නෙත් නෑ ඒ කවුද කියල ඉතින් කියාගන්න දෙයක් නැති කමට මං එහෙම කිවුව. එක සැරේටම ජනේලෙ වැහුව. මං ගනන් ගත්තෙ නෑ.දැන් බයත් ටිකක් අඩු වුනා.ගෙදර කවුරු හරි ඉන්නව කියල මං දැන් දන්නවනෙ. වැස්ස වැඩි වුනා.හුලන් පොදට මං දැන් තෙමෙනව. ඒ ගෙදර පොඩි ඉස්තෝප්පු කෑල්ලක් තිබුන. මං ඒකට ගොඩ වූනා ඕන මගුලක් කියල. ඒත් මන් ගේ අයිනෙම තමයි. තෙමෙන්නෙ නෑ ඒත්. මං ඉන්න තැනට ගෙදර දොර පේනව.මැටි ගෙයක් වුනාට ටිකක් හොද උලුවස්සක් තියල ලෑලි දොරක් තියෙන්නෙ.අලුත හදපු පාටයි.දැන් මගේ හිතේ සැකෙත් තීයනව ගේ ඇතුලෙ අර කවුද හිටියෙ කියලත්. එක සැරේටම මට ඇහුන දොර අරින සද්දයක්. මං ඒ පැත්ත බලන්න හිතුවලත් වේගෙන් බැලුන මට.බයටම වෙන්න ඇති. හිත හිරි වැටිල ගියා මගේ.දොර ඇරන් මේ ඉස්සරහින් ඉන්නෙ හොල්මනක් නෙවී කියන එක විශ්වාසයි ඒත් මගේ පපුව තැවතිලා වගේතමොකද ඒ කෙල්ලෙක් හිටියෙ.නිකන් කෙල්ලෙක් නෙවී පට්ටම ලස්සන කෙල්ලෙක්.ඒකයි මට එක සැරේටම පපුව හිර වුනා වගෙ වුනේ. සුදුම සුදුයි ඇග සාමාන්ය කොන්ඩෙ දිග කෙල්ලෙක්.ලා නිල් පාට නයිටියක් ඇදල ඒකට උඩින් ලොකු කමීසයක් දාගෙන හිටියෙ. ඒක නිසා අවුලක් නෑ. පිරිමි කෙනෙක්ගෙ කමීසයක් කොහොම හරි. මල්ලි වැස්සට අහු වෙලා නේද? හෙන හිමීට අහිංසකව උලුවස්ස උඩට වෙලා ඒ අක්ක කිවුව. ඔවු අක්කෙ කියල මං අර නොකිය ගේ අයිනට ගොඩ වෙච්ච වැරැද්දටත් සමාවක් ගන්න වගේ  ඇගේ වතුර පිහිදාන ගමන් ලැජ්ජ හිනාවකුත් එක්ක කිවුව. ඉන්න මල්ලි මම තුවායක් ගේන්න කියල ඒ අක්ක අනිත් පැත්ත හැරිය යන්න ලෑස්ති උනා.අප්පට සිරි මාරම පස්සක් ඒ අක්කට තිබුනෙ. මං හිතුවෙ නෑ.මොකද ඉස්සරහින් කෙට්ටුයිත් වගේ.ඒ වූනාට ස්ස මාරම shape .
ආ මල්ලි තුවාය.කියල එයා මට තුවාල ලගටම ගෙනත් දුන්න. නෑ අක්කෙ කමක් නෑ ඕන නෑ කියල කියන ගමන් තුවාය ගන්න ඉබේම අත ඒ පැත්තට ගියා. තෙමිච්ච එකනේ මං හොදට පිහිද ගෙන ආ අක්කෙ තුවාය කියල දුන්න. දැම්ම පායන පාටක් නෑ මල්ල එන්න ගේ ඇතුලට මං කෝපි එකක් හදන්නම්. කියල අක්ක මට පාර පෙන්නන්ව වගේ ඉස්සර වෙලා හිමිටි ගියා. කතා කරන එක නිසා මමත් ඔනන් ඔහේ ගියා.වැස්ස පායන්නෙත් නෑනෙ. මං ලිහින් පුටුවකින් වාඩි වුනාත ඒ අක්ක කුස්සියට ගියා වතුර ලිපේ තියන්න.මං වඩි වෙච්ච තැනට කුස්සිය හොදට පේනවගවැඩි දුරක් නෑ.පොඩි ගෙදර නිසා ගේ ඇතුලෙම වගේ තමයි. මං හොදටම දැනන් හිටියෙ ඒ ගෙදර පිරිමි කෙනෙක් ඉන්න බව.මොකද ඒ අක්ක නයිටියට උඩින් කමීසයක් දාගෙන හිටපු නිසා. ඒ අක්ක දැන් පහත් වෙලා ලිප පත්තු කරනව.මං කල්පනා කරේ මීට කලින් මං එයාව දැකල තියද කියල.එහෙම මතකයක් නෑ. ඒ අක්කගෙ ලස්සන ගැනනම් ඉතින් කතා කරල වැඩක් නෑ. හොද වැදගත් පාටයි.පිරිසිදු පාටයි. “මාර වැස්ස නේද මල්ලි “ දුර දන් ඒ අක්ක මාත් එක්ක කතා කරනව ලිප පත්තු කරන ගමන්.ඔවු නේද අක්කෙ පායන පාටක් නෑ දැම්ම. මමත් දැන් ටිකක් සද්දෙන් කතා කරා දන්න අදුනන  අය වගේ. මල්ලි කීය වසරෙද ඉන්නෙ. 10 වසරෙ අක්කෙ. ඒ අක්ක දැන් ඉතින් කුස්සියේ එක් එක් වැඩ කරන ගමන් මේ කතා කරන්නෙ. මල්ලි මේ ලගද. නෑ අක්කෙ ටිකක් දුරයි.ස්කොලෙ යන්න පරක්කු වෙනව නේද.ඔවු අක්කෙ ඒක තමයි මාත් බැලුවෙ. කුඩයක් නෑ මල්ලි මං ගාවත් නැත්නම් දෙන්න තිබුන. ඕන නෑ අක්ක බලමු පායාවි. මොන පෑවිල්ලක්ද මේ වැස්ස කියන ගමන් ඒ අක්ක කෝපි එකකුත් හදාගෙන ඔන්න එනව.
මේ වෙනකම් ඒ අක්කම තමයි මගෙන් එක එක දේවල් අහුවෙ. පට දැන් අහන්න දේකුත් නෑත කෝපි එක බොන ගමන් මං කල්පනා කරනව මොකද්ද අහන්නෙ කියල. පොඩි නිහැඩියාවක් එතන දැන්.මං කොපි එක බොනව ඒ අක්ක අක්කගේ වැඩ එහාට මෙහාට යන ගමන්. යන විදියත් මාර හැඩයි. ඒ අක්ක රූම් එකට ගියා.රූම් එකේ දොරක් තිබුනෙ නෑ රෙද්දක් දාල තිබුනෙ. ගිහින් විනාඩියකට විතර පස්සෙ එලියට ආව.එද්ද අර උඩින් දාගෙන හිටපු කමීසෙ තිබ්බෙ නෑ. හයියෙන් වහිනය කෝපි එක බොන ගමන් උනත් ඇගට අමුත්තක් දැනෙනව.අමුතු විදියට මාව වෙවුලනව. ඒක වැස්ස නිසා දැනෙන හීතලට වෙව්ලීමක් නෙවී කියල මට හොදට දැනුන. අක්ක මගේ ඉස්සරහින් යන කොට මං එයා දියා හොදට බැලුව.ලා නිල් පාට නයිටිය අස්සෙන් පන් විනිවිද දක්ක දේට මම තව හයියෙන් වෙව්ලුව. මං දක්ක සුදු මාට bra එකකුයි සුදු පාට panty කුයි. ඒ අක්ක ඒ ගැන එච්චර හිතුවෙ නෑ.මං දැක්ක කියල ඇගෙව්වෙත් නෑ. කට කට ගාල වෙව්ලනව මාව. ඒක අක්කට දැනුන.මොකද මල්ලි කොපි එක හොද නැද්ද. වෙවුලන ගමන් මම කිවුව නෑ අක්ක හොදයි.මට දැනුන මගේ හැගීම් ඇවිස්සිල කියල. ඒත් ඒක ඇගෙවුවෙ නෑ මං. කෝපි බීල ඉවරයි මන්. මං දැන් අක්කගෙන් ඒ වෙද්දි මුකුත්ම අහල තිබුනෙ නෑ. අක්කට කෝප්පෙ දෙන ගමන් මං මෙහෙම ඇහුව. අක්ක විතරද මෙහේ ඉන්නෙ. නෑ මල්ලි අයියත් ඉන්නව. මං එපාර ඇහුය “අයිය කිවුවෙ“ අයිය කිවුවෙ මං බැදපු කෙනා කිවුව. කෝ දැන් එයා. එයා අද උදේ මල්ලි වැඩට ගියේ. එයා Colombo වල වැඩ කරන්නෙ. සති 2කට සැරයක් ගෙදර එන්නෙ.අද තමයි නිවාඩු ඇවිත් ඉදල ගියේ.එයා උදෙන්ම යන නිසා උදෙන්ම ඇහැරිය උයල කියල එයා ගියාට පස්සෙ අයෙත් ඇදට වෙලා පත්තරයක් කියව කියව ඉද්දි තමයි මට ලස්සන සිංදුවක් කියන සද්දයක් ඇහිල ජනේලෙ ඇරල බැලුවෙ කියල කියවගෙන කියවගෙන ගියා. සිංදුව ලස්සනයි කියපු නිසා මං හිනා වෙලා අයියෝ කියල මට හිනා ගියා. අක්කටත් හිනා ගියා.
දැනි අපි ටිකක් fit වගේ. අක්කල මෙහාට ඇවිත් ගොඩක් දවස්ද. නෑ මල්ලි මාසයක් විතර වෙන්නෙ. එපාර මං ඇහුව ඔයාල යාළු වෙලාද බැන්දෙ. දැන් ඒ අක්ක ගෙදර වැඩ කරන ගමන් මාත් එක්ක කතා කරන්නෙ. වැඩ ටික ටිකකට නතර කරල මහන්සි අරින්න වගේ මං හිටපු තැනට ඉස්සරහින් වාඩි වුනා. ඔන්න එයා කතාව පටන් ගත්ත. ඔව් මල්ලි යාළු වෙලා.ඒත් අපේ ගෙරින් කැමති වුවේ නෑ අපේ සම්බන්දෙට. අපේ තාත්තලට හොදට සල්ලි තිබුන.අන්තිමේදි අපි පැනල ආව.ඇවිත් අන්තිමේදි මෙතන නතර වුනා. ඒක කිවුවෙ නිකන් දුකකින් වගේ කියල මට තේරුනා. මාත් ඇත්තද කියල සද්ද නැතුව හිටිය. දැන් මට අක්කගෙ නයිටිය අස්සෙන් කුක්කු දෙකේ මැද දාරෙ ටිකක් පේනවගඇහැ ඒ පැත්තටමයි යන්නෙ.අක්කට ඒක තේරුනාද මංද මුකුත් අගවන්නෙ නැතුව නැගිටල අයෙත් වැඩ කරා එයාගෙ.මට දැන් ඉන්න බැ. පොඩි නිශ්ශබ්දෙකින් පස්සෙ අක්ක මගෙන් මෙහෙම ඇහුව. මල්ලිගෙ කෙල්ල කොහොමද. මං හිනා වෙලා අයියෝ මට තාම නෑ කිවුව. බොරු කියන්න එපා කියනො කියනො.එයා දැන් මාක් එකක් ගොඩක් fit වගේ මට දැනුන. මං අක්කගෙන් ඇහුව අක්කගෙ වයස කීයද? අක්ක- කීයක් කියලද හිතන්නෙ? මම-22ක්. අක්ක හිනා වෙලා 21යි මල්ලි. වැස්ස තව වැඩි වුනා කියල මට දැනුන.දැන් ස්කොල වෙලාවත් පහු වෙලා. මල්ලිට අද ස්කොලෙ යන්න වෙන්නෙ නෑ නේද. ඒක තමයි අක්කෙ. එහෙම කියාගෙන අක්ක කාමරේට ගියා. උලුවස්සෙ තියන රෙදිදත් උඩට කරල ගෙට ගහල තමයි කාමරේට ගියේ.ගිහින් පත්තරෙත් අතට අරන් අක්ක බිතිතියට කොට්ටෙකුත් තියගෙන කකුල් දෙකත් දිගෑරගෙන එක පිට එක දාගෙන වාඩි වුනේ මාත් එක්ක කතා කරන ගමන් පත්තරේ කියවන්න වගේ කියල මට දැනුන. මද දැන් එයාව පේනව. මල්ලිගෙ ඇදුම් හොදටම තෙමිල නේද.දැම්ම පායන එකක් නෑ මල්ලි.ඔයා මෙන්න මේ සරම ඇදගන්න කියල එයා ඇද උඩ ඉන්න ගමන් එයාගෙ කාමරේ තියන සරමක් පෙන්නුව. මටත් දැන් ඉන්න බැරි අමාරඅවක් තියනව කොයි වෙලාවක හරිඑයාගෙ ඇදට කතා කරයිදෝ කියල.නැට්ටට කිරි එරෙන කාලෙනෙ. මං ගිහින් සරම ඇගද අරන් එලියට යන්න හැදුව.කොහෙද මල්ලි යන්නෙ.මං කිවුව මං සරව ඇදගෙන එන්නම් කියල. “ඔන්න ඔතන ඉදන් මාරු කරනව. මං ඕක බලන එකක් නෑ“ කියල හිනා වෙන ගමන් අක්ක කිවුව.මාත් ඉතින් හිනා වෙවී සරම දාගත්ත.එයා පත්තරේ කියෙව්ව එතකන්. මල්ලි දැක්කද මේ පත්තරේ තියන දේ.අක්ක මට පත්තරේ බලන්න කියනව වගේ මගේ පැත්තට ලාවට හැරෙව්ව. අක්ක දැන් ඇදේ වාඩි වෙලා බිත්තියට හේත්තු වෙලා ඉන්න්.එයා ලගට අලන්න යන්න ලෑස්ති වෙද්දි මට කෙලින් වෙනව වගේ දැනුන.මාර වැඩේ එයා දකියි කියල බය හිතුනගමං කරපු වැඩේ සරම කැසපටයක් ගහත්ත දැන් අව්ලක් නෑ.ඔන්න ගිහින් දැන් ඉතින් මම පැත්තරේට එබුන.අක්ක පත්තරේ අල්ලන් එන්නෙ.එබිල පත්තරේ කියවන ගමන් අක්කගෙ අතයි මගේ ශිෂ්.... අතර පරතරේ අගලක්වත් නැතුව ඇති.මට නැගල.ඒත් පේන්නෙ නෑ සරමෙ ගෙඩිය එතනින් ගහපු නිසා.මගේ හිත කියනව අක්කගේ අතේ ගාවන්න ගාවන්න කියල. ඒත් බයක් දැනුන.ඕන මගුලක් කියල මං ටික ටික පත්තරේ කියවන ගමන් අක්කගේ අතේ ගාවන්න හැදුව.ඔන්න දැන් ලාවටම ගෑවෙනව.මං අක්කගෙ මූන දිහා බැලුවෙ නෑ.ගාවන එක වික ටික තද කරා. ඒත් අක්ක පත්තරේ අත අඅරියෙවත් අත එහාඑ ගත්තෙවත් නෑ.ඔන්න මං දැන් හොදටම අක්කගෙ අතේ ගාවගෙන ඉන්නෙ.පත්තරේ කියවල ඉවර වගේ මං බොරුවට අක්කගේ මූන දිහා බලල “මාරයි නේද‍“ . අක්කගෙ අතේ ගාවපු එක අක්කට දැනුන කියල අක්කගෙ මූනෙ තිබුන.ඒත් ඒකට අකමැත්තක් පෙනුනෙ නෑ.මං තාම ගාවගෙන. අක්ක - ඔව් නේද මල්ලි. තවත් මට ගාවගෙන ඉන්න විදියක් නෑ මං කියවල ඉවර නිසා පත්තරෙන් අහකට වුනා.අක්ක දිගටම කියවනව. මට දැන් ඉන්න බෑ කියන්නෙ ඉතින් ඉන්නම බෑ. “මාර සීතලයි නේද“ මට ඉබේම කිය වුනා. ඔවු නේද මල්ලි. මල්ලිට ඕනනම් ඇවිත් ටිකක් නිදාගන්න. මට දැන් කෝකත් එක වෙලාවනේ ටිකක් අදි මදි කරන ගමන් ඇදට ගොඩ වුනා. අක්ක තාම හේත්තු වෙලා පත්තරේ කියවනව මම එහා පැත්ත රෙද්දකුත් ඔලුවෙ ඉදන් පොරවගෙන කල්පනා කරනව අක්කගෙ ඇග අල්ලන විදියක්. පෙරවන් ඉන්න රෙද්ද ඇතුලෙන් මං එයා දියා හොදට බලන් ඉන්නෙ දැන්. මගේ කෙලින්ම පේන්න එයා වාඩි වෙලා ඉන්න තැන.මගේ මූණයි එයාගෙයි පරතරේ අඩියක් විතර ඇති. රෙද්ද ඇතුලෙ ඉදන් හොදටම වෙව්ලනව මාව. මම අත අත දිගෑරගෙන හිටියේ.කමක් නෑ ඉස්සරවෙලා අතේ ගාවපු වෙලාවෙ මුකුත් කිවුවෙ නෑ නේද කියල හිතින්ම හේතුවක් හදාගෙන මං හිමීට හිමීට අක්කගෙ පැත්තට අත යැවුව.පෙන්න නෙවි සාමාන්ය විදියට.අඩියක් දුර හිටියත් නිකන අනට දැනුනෙ හෙන දුරක් යනව වගේ.ඒ තරම් හිමීට අත ලං කරේ.ටිකකින් මට දැනුන අක්කගෙ කලව හරියෙ වගේ ලාවට මගේ අත වදිනව. රෙද්ද ඇතුලෙ ඉදන් රෙද්දෙන් අක්කගෙ දිහා විනිවිද බලන් ඉන්න ගමන් තමයි එහෙම කරේ. කලවෙ ඇත වැදුන.මට දැන් හිතයි කලවෙ උඩට අත යවන්න.පිරිච්ච කලවක් තිබුන නිසා ආසාව තව වැඩියි.මං ඇගිලි වලින් හිමීට හිමීට කලව උඩට අත යැවුව.දැන් ඉතින් මං දැනගත්ත අක්කට හොදටම දැනිලත් මොකුත් නොකිය ඉන්නෙ ප්‍රශ්නයක් නෑ කියල.මං අක්කගෙ කලව උඩ ඉදන් පහළට හොදට අතගාන්න ගත්ත.පඑ ලාවට පේනව අකක ඇඹරෙන ගතියක්.මං තාම අක්කගෙ මූන බැලුවෙ නෑ.දැන් මං කිසි බයක් නැතුව අතගානව එන්න එන්න අත මුලු කලව පුරාම යනව. එක සැරේටම මං පෙරවන් හිටපු රෙද්ද අස්සෙන් අක්ක අත දලා මගේ ඔලුව අතගාන්න ගත්ත. එවෙලෙ මගේ බය සේරම ගියා. මං පෙරවන් අක්කගෙ කලවෙන් අත අරගෙන පෙරවන් හිටපු රෙද්ද පැත්තකට දාල අක්කගේ මූන නොබල අක්ක වාඩි වෙලා ඉන්න විදියටම එයා ලගින් වාඩි වුනා.පත්තරේ අක්කගෙ උකුල උඩ මං ඒක දිහා බලාගෙනම ඒක අතට අරන් පැත්තකට දාල අක්කගෙ මූණ දිහා බැලුව. අමුතු බැල්මක් මූණෙ පෙනුන ලැජයි දෙන්නටම මං හිමීට එයාගෙ පූණට ලං වූණා. මං එයාගෙ මූණට ලං වෙද්දි එයාගේ ඇස් පිය වුනා.මං කෙලින්ම එගේ තොල් දෙක මගේ තොල් දෙකේ ගෑවුව මාර සීතලයි.මගේ අත ඊබේම එගේ බඩ මැදින් ගිහින් බඩ අත ගාන ගමන් තොල් දෙක ඉරුව.මට දැනුන අක්ක මගේ පපුව අතගානව කිලය.අක්කගේ නයිටිය දැන් ගොඩක් ඉස්සිලා තියෙන්නෙ. එක සැරරේට අක්ක තොල් දෙක ගත්ත
අක්ක-පිස්සෙක් වගේ ඔයා
මම-ඔයා ආස නැද්ද
අක්ක-ආසයි
අයෙත් මං පැනපු ගමන් අක්කගෙ තොල් දෙක උරන්න ගත්ත.මං දැන් අක්කගෙ පපුවටත් අත යවල ඉවරයි. නයිටිය උඩින් අත ගාන ගමන් මට ඕන උනා කුක්කු දෙක හොදට අල්ලන්න.පුලුන් ගෙඩි 2ක් වගේ.ශෝක්.
මම- අක්කෙ නයිටිය ගලවන්නකො
අක්ක-ඉතින් ඔයා ගලවන්න
මං අක්කගෙ කකුල් 2 ලගට ගිහින් කකුල් 2 ඉබින ගමන් නයිටිය උඩට උස්සන් ආව.අක්කගේ පූණට වඩා කකුල් 2 කිරිම කිරි පාටයි.මං අක්කගේ කලව ගොඩක් වෙලා ඉම්බ.මට ඇහුන අක්ක හිමිට කෙදිරිගාන සද්දෙ. අක්කගේ නයිටිය මල් ගලවලම දැම්ම. එයා දැන් යට ඇදුම් විතරයි. bra එක අස්සෙන් අත දාල මං කුක්කු 2 එලියට අරන් පිස්සෙක් වගේ උරන්න ගත්ත.අක්ක මගේ ඔලුව හයියෙන් අතගානව.මට ඉන්න බෑ.එකත් ගැලෙවුව මං. අක්කගෙ ඇඟ ඉබගෙන මං පහලට ආව. panty එක උඩින් ඉබින ගමන් මං හිමීහ පහත් කරල ඒකත් ගැලෙවුව. panty ගලවපු ගමන් මං අක්කගෙ එක උරන්න ගත්ත.හොදටම තෙත් වෙලා තිබුනෙ. අක්කගෙ කකුල් 2 ඉබේප පළල් වුනා.ලගදි බැදපු නිසා වෙන්න ඇති අක්කගෙ එක රෝස පාටයි. ආසාව බැ. අක්කගෙ ඇගේ දැන් නූලක්වත් නෑ.
අක්ක- මල්ලි මෙහාට එන්නකො
මම-ඇයි අක්කෙ
අක්ක- ඔයා හාන්සි වෙන්නකො
මම හාන්සි වුනා.මගේ සරම අස්සෙන් අක්ක අත දාගන්නව මට දැනුන.මගේ කොන තෙමිල හොදටම මගේ එක අල්ලගෙන අක්ක උඩට පහළට කරනව.පිස්සු වගේ මට.අල්ලගෙන ඉන්න ගමන් අක්ක ඇද උඩ වාඩි උනා.එයා මගේ සරම ගැලෙවුව.එක සැරේටම සයා පහත් වෙලා මගේ එක අටට දාගත්ත.අයියෝ මට කෙදිරි ගෑවුනා.කටේ දාගෙන උරනව හයියෙන්ම.කටින්ම උඩට පහළට කරනව.දිවෙන් කිති කවනව.එයා මාව ගොඩක් සතුටු කරනව. මගේ ශිෂ්නය කෙල වලින් නාවල දැන්. පිස්සියෙක් වගේ.
මම-ආ....අක්කෙ ඇති.....
අක්ක කටින් ගන්නෙම නෑ.ටිකකින් අක්කට මහන්සියටම කට පිහිද ගන්න ගමන් හාන්සි වුනා මගේ එකත් දැන් හොදටම තෙත් වෙලැතමං අක්කගෙ ඇග උඩට ගියා.එයා කකුල් 2 පළල් කරගෙන ටිකක් ඉස්සුව.ශා මරු මනි අක්කගෙ එගේ ගාවද්දි පුදුම සැපක් දැනුනෙ.හිමීට හිමීට ඇතලට දැම්ම.හොදට ලිස්සල බැස්ස.අක්ක කෙදිරිගානව සැහෙන්න.වැස්සෙ සද්දෙත් එකක් ඒකෙත් අමුතු ගතියක් දැනුන.මං හයියෙන් හයියෙන් කරා.අක්ක හයියෙන් කෑ ගහනව.මං කරන ගමන් අක්කගෙ කුක්ක් 2 හොදට මිරිකුව.
අක්ක-ආ....වුම්.....
මං අක්ක ඒහෙම්මම පැත්තට හරවගෙනත් කරා.
මම-අක්කෙ මට ඉන්න බෑ.........................එන්න වගේ දැන්නම්..
අක්ක-(අමාරැවෙන්ම)එලියට ගන්න මල්ලී
අන්තිම ගැටිටෙ තියල මං කොහොම හරි එලියට ගත්ත.ඒ වෙලාවෙ මං අක්කගෙ බඩ උඩම සුක්‍රානු දැම්ම.දෙසරයක් තුන් සැරයක් ගැස්සිලා සුක්‍රාණු පිටවෙද්දි අමුතු ගතියක් තිබුන.ටික වෙලාවක් මං අක්කගෙ ඇග උඩ හාන්සි වෙලා එහෙම්මම හිටිය.දන්නෙම නෑ වැස්සත් පායල. දෙන්නටම ලැජ්ජයි වැඩේට.මගේ ඇදුනුත් ඇදගෙන මං එලියට බැස්සෙ මාර මහන්සියකින්
අක්කෙ මං ගිහින් එන්නම්
අයෙත් එන්න මල්ලි දවසක කියල අක්ක හිනා වෙන ගමන් උලුවස්ස උඩට ආව.

කතාව ටිකක් දිග උනාට සමාවෙන්න.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment